Friday 19 June 2015

Οικογένειας λουλουδάκι

-Καλημέρα, μανούλα!
-Καλημέρα, γιαβρί μου!
-Τί σημαίνει οικογένεια μανούλα;
-Γιατί ρωτάς, αγάπη μου;
-Θέλω να μάθω.
-Λοιπόν, μπαμπάς, μαμά, παππούς, γιαγιά, θείος, θεία, νονός, νονά, συγγενείς, φίλοι και φίλες οικογενειακοί, αδερφάκια, ξαδερφάκια και πολλά παιδάκια, αγοράκια και κοριτσάκια, αυτό σημαίνει οικογένεια, παιδάκι μου! Α, και αγάπη, πολλή αγάπη, χαρά και ελπίδα!
-Και τα παιδάκια που ο μπαμπάς και η μαμά έχουν πάει στον ουρανό;
-Και αυτά, αν έχουν τα παραπάνω, έχουν μιαν ανθισμένη οικογένεια. Και μάλιστα έχουν και μεγαλύτερη αγάπη και προστασία από τον Κύριό μας, τον Ιησού Χριστό.
-Και τα παιδάκια που έχουν χωρίσει οι γονείς τους;
-Αν έχουν τα παραπάνω και πάλι έχουν μια πολύ όμορφη οικογένεια. Να εύχεσαι οι γονείς τους να είναι μονιασμένοι, ακόμα κι αν δεν ταίριαξαν!
-Και τα παιδάκια που έχουν γονείς του ιδίου φύλου;
-Κάθε φορά που το ακούω αυτό σφίγγεται η καρδιά μου παιδάκι μου και πολύ στενοχωριέμαι. Να ανάψεις ένα κεράκι, να πεις μια προσευχούλα και μακάρι, αν θέλουν κι αυτοί να καταλάβουν την ασθένειά τους και να βρουν τον δρόμο τους προς την αληθινή οικογένεια.
-Και που μπορώ να βρω και να διαβάσω ωραία βιβλία που να μιλούν για την οικογένεια, μανούλα;
-Διάβασε μία από τις περιπέτειες ή τις παραμυθορίμες του Ρωμανού κι εκεί θα βρεις το λουλουδάκι της οικογένειας ν' ανθεί...